Nattkampen

Godmorgon alla fina!
Förlåt att jag inte bloggade mer igår men jag hade fullt upp av att leta fram varma kläder och packa inför Nattkampen! Nu undrar ni säkert vad Nattkampen är och därför tänkte jag berätta det.
Några av er vet ju att jag går på KU som står för ''Kyrkans Ungdom''. Det är en ungdomsgrupp som träffas varje torsdag och hittar på något skojj. Själv är jag inte speciellt kristen men det är väldigt roligt att vara där.
Nattkampen går ut på att man åker till något ställe (denna gången ska vi till Linköping) och går runt i skogen och gör en massa stationer. Man är alltså ute mitt i natten och tävlar.
Man tävlar mot andra lag vilket är kul eftersom man lär känna fler människor då. Det är första gången jag är med så det ska bli kul!
 
Jag vaknade vid 8 idag eftersom jag har lite småfix kvar. Nu ska jag äta och sen packa klart.
Vi får se om jag bloggar mer idag, annars bloggar jag på söndag när jag kommer hem!
Ha det bäst, puss♥
 




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: