Dagen

Hejjsan. Idag har jag varit i skolan. Jag är fortfarande förkyld men det är väll alla just nu?
 
Dagen började med att jag försov mig och jag hade ungefär 10 minuter på mig att göra mig iordning innan bussen kom. Jag slängde på mig kläderna snabbt och drog på lite mascara, sen sprang jag ut till bussen. 
Det är verkligen kallt ute nu. När jag kom fram till bussen kände jag mig som en isglass! 
 
I skolan idag har jag haft spanska, engelska, håltimma, svenska och sen so! På spanskan gör vi inte så mycket, på engelskan idag skrev vi en text, på hålen gick jag och några kompisar till Ellen och hälsade på henne eftersom hon va sjuk. På svenskan läste vi och sen fick vi sluta 30 minuter tidigare och på so:n höll vi på med filmer!
 
Måste hoppa i säng nu, jag är jätte trött och vill inte att det ska bli som imorse, godnatt!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: