Cross

Hej igen, det var ett tag sedn jag bloggede och ja, jag vet att jag skulle blogga mer men jag har varit på cross med Ellen i helgen och har inte kunnat blogga! 
Vi åkte i fredags efter skolan någon gång och stannade där till söndag. Jag trodde faktiskt inte att det var så roligt att kolla på cross men jag hade helt fel!! Det var verkligen jätte roligt! Vi sov i husbilen då vi var där! 
 
Idag är jag hemma från skolan eftersom jag inte mår så bra. Vi låg på en gokartbana mitt i natten och frös vilket kanske inte var så bra! Men imorgon ska jag nog till skolan igen!
 
Jag vill verkligen göra om i mitt rum. Det är det ända jag tänker på just nu. Jag kommer säkert inte på göra om det förrän om några år! 
Nu ska jag lägga mig framför tv:n igen men ni får ha det bäst så hörs vi kanske ikväll!♥




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: