Caroline is back on blogg.se

Hej på er! Jag har verkligen saknat bloggandet och jag måste ta tag i det nu! Jag bloggade inte speciellt mycket från bloggplatsen heller så bytte tillbaka eftersom bloggplatsen är mer avancerat (enligt mig). 
 
Det är så härligt med lov nu, att få ta en paus från skolan ett tag.
Igår var jag i ullared och då köpte jag lite saker som jag kommer lägga upp bilder på imorgon. Jag träffade Ola-Conny och fotade med honom. 
Idag har jag rensat bland mina kläder och städat mitt rum. Morgondagen är inte planerad än men vi får se vad som händer!
 
Ni som läser min blogg pår gärna lämna kommentarer eftersom jag bli mer sugen på att blogga då. Det är samma för alla som bloggar. Kommentarer får den som bloggar att vilja blogga mer. Så lämna en kommentar vettja! 
Jag funderar på att starta ''veckans blogg'' så ni som har bloggar sår hålla utkik här på bloggen.
 
Nu ska jag äta, vi kanske hörs senare annars hörs vi imorgon! 
Puss♥
 




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: