Torsdag och FREDAG!

Hej på er! Tänkte berätta lite om vad jag gjorde igår och idag eftersom jag inte bloggade igår! Jag va i skolan (FÖRSTÅR NOG ALLA) och när vi hade håltimma så gick jag, ellen, matilda och sofia hem till ellen för att hoppa studsmatta.. (Bilder från det finns under detta inlägget) Efter skolan så gick vi ner till ellen en snabbis igen! Sen åkte jag la hem och softade typ! 
 
Idag:
YEAAH idag äre fredag!!! Har la varit i skolan idag också! Innan lunchen på en rast så gick vi ner till Ellen igen! Fast denna gången så hängde la grabbarna på! Efter skolan så hämtade farmor mig vid skolan och sen åkte jag la hem! Jag ahr inte gjort så mycket sen jag kom hem! Mamma och syrran håller på att slänga ner alla takpannor från taket eftersom vi ska byta dom mot nya! Såklart så vill Cassandra att jag ska fota en massa, så jag for la gå ut och fota snart igen! 
Det jobbigaste är att det låter som *** när dom kastar ner allt..  
Jag ska försöka fixa designen i helgen också! 
 
Tänkte lägga in denna i sidomenyn så att ni kan fråga mig vad som helst, när som helst!
 
 
Men tills dess så kan ni antingen fråga på bilden över eller besöka sidan genom att klicka här !
Fråga så mycket ni bara kan! Har absolut ingenting att göra ikväll så det skulle vara kul om ni kunde underhålla mig! Försöker vara så ärlig som möjligt när jag svarar så ni kan fråga precis vad ni vill! 
Om ni vill så kan ni skriva för och efternamn så säger jag vad jag tycker om dig!
(t.ex Olle Ohlsson)
 
Adda mig på skype ochså så kanske vi kan snacka ikväll!
Skype: carrowliine
 
Vi hörs ikväll!
Puss




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: