Min dag:

Hej på er! Idag har jag varit i skolan. Dagen har faktiskt gått väldigt fort! Vädret har la varit sådär idag! På borgonen så var det lite kyligt och blåste ganska mycket, senare komm solen fram och det blev kanska varmt! På eftermiddagen så sken solen jätte mycket och det var as skönt i solen! Men såklart så ska det blåsa som f*n.. Jag hatar seriöst vinden! Håret bara försörs och man måste borsta det hundra gånger.. Nu ska jag inte direkt prata om väder hela kvällen...! 
 
jag ahr inte gjort så mycket sen jag kom hem från skolan! En tråkig dag helt enkelt! Satte mig vid tv:n och smsade med mina vänner.. Lite senare så gick jag ut eftersom det var så varmt, men såklart så blåser det.. Så jag gick in igen och gjorde ''ingenting''
 
 
Jag tror att jag ska kolla på en film ikväll, vi får se vilken det blir!
Har inte bloggat så mycket det senaste, som ni kanske vet! Men jag ska skärpa mig! Om man ska komma någon stans med sin blogg så måste man såklart blogga också..! 
 
Nu är det inte alls långt kvar till skolan slutar och man kan springa runt och leva sitt liv (Y.O.L.O SWAG)     Sommarlovet är seriöst det bästa på hela året! Man kan göra precis vad man vill, ingen skola, bara ta det lugnt! Jag har inga planer för sommaren i år, tar dagen som den kommer helt enkelt!
 
Hade tänkt ändra lite på designen snart också, men ni kommer nog märka vad jag ändrar på!
Har inte så mycket mer att säga om dagen..
 
Ni som är sociala skulle ju kunna kika mig!
Kik: carrowliine
 
Fråga gärna på ask också!
Det kan ni enkelt göra genom att skriva eran fråga här i sidomenyn..
 
Vi hörs
Puss




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: