Helgen&Veckan

Hej igen! Bloggen har varit dåligt uppdaterad det senaste. Vet inte riktigt varför! 
Förra veckan (fredag till söndag) så sov jag och Ellen över! På fredagen efter skolan så åkte vi till stan en snabbis. Efter det så skulle vi ta bussen från Maxi till Ellen! Vi kliver på en buss utan att kolla vilken det va. Såjklart så var det fel buss. Vi kom till Målsryd istället för till Dalsjöfors! Vi klev av på närmsta hållplats och började gå mot Dalsjöfors! När vi gått en bit så började några killar ropa på oss, så vi blev kvar där ett tag! Vi var la hemma vid 11 den dagen.
På lördagen drog vi in till stan igen!
(Bilder på det jag köpt kommer upp imorgon eller ikväll)
Efter det så åkte vi hem till Ellen för att packa, eftersom vi skulle sova hos mig lördag till söndag.
Mamma hämtade oss i Dalsjöfors. 
När vi kom till mig så tog det inte lång stund innan vi drog ner till sjön och tog första doppet! Det va inte speciellt varmt men det gick ju bada! 
I söndags åkte vi också in till stan (Knalle) Köpte en del saker då med! (Bilder imorgon/ikväll)
Sen åkte Ellen hem till sig och jag till mig!
 
Denna veckan har gått fort, inte alls långt kvar till sommarlovet! 
Har lite att ta igen innan skolan slutar så det är bara att köra på!
Innan jag drar så vill jag be er om en liten tjänst.. SNÄLLA FRÅGA NÅGOOOOT!♥
(Fråga i sidomenyn eller klicka här)
 
Puss




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: