Äntligen

Hej på er! Här har ni den nya designen, hoppas den duger! Jag är i alla fall ganska nöjd! 
Kommentera gärna vad ni tycker om den!
 
Nu tänkte jag kolla efter ''Veckans klipp'' och sen kanske det kommer ett tips också! Som ni kanske ser i sidomenyn så har jag lagt till ''Fråga mig'' så om ni har några frågor så får ni jätte gärna ställa dom där! 
Jag svarar på det mesta! BOMBA med frågor nu! Lite senare ikväll så tänkte jag kolla på film! Om ni har någon bra film så får ni jätte gärna kommentera vad den heter!
 
Jag kommer skriva ett inlägg om mina förebilder någon dag också!
Jag ska också försöka fota varje dag så det kan komma upp fler bilder på bloggen!
Säger la som alla andra:
'' En bild säger mer än 1000 ord '' 
 
Men som sagt, fråga så mycket ni bara orkar så hörs vi senare!
Puss

Postat av Anonym

Hej, designen är sjuuukt otroligt fin! SKulle du kunna göra en design åt mig någon gång?

Svar: Tack! Ja, jag ska kanske börja göra gratisdesigner och lägga upp på bloggen som ni sedan kan ladda ner!
Caroline

Datum: 2013-05-10 | Tid: 23:12:14



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: