1 Maj

Hej på er! Det har inte blivit så mycket bloggande det senaste! Har liksom inte haft så mycket att skriva om! Det är inte speciellt roligt med ett inlägg som bara har en ända mening.
 
Idag har jag mest varit ute i solen! Det bästa som finns är att äta nutellatårta ute i solen! Herrekutiiinen vad härligt!
Det bästa hade varit om det slutade blåsa ute och att det blir lite varmare! Längtar så f*cking mycket till sommaren! Imorgon är det skola igen! Träffa tjejerna yaaayyy! 
Har inte så mycket att skriva om idag, ska snart lägga mig! Men om ni har lust så kan ni ju:
 
Snapchata mig: Carrowliine
Smsa: (NI SOM HAR MITT NUMMER)
Kika: Carrowliine
Följa mig på instagram: Caroliinepetersson
Fråga på ask: KLICKA → HÄR ←
 
Eftersom jag snart ska böja lägga upp vloggar här så behöver jag några idéer om vad jag ska göra i videorna så kika mig om ni har några idéer!!
Kanske drar igång en tävling med Ellen snart igen! Håll utkik!
Bloggar mer imorgon! 
Puss

Postat av Anonym

dansa seriöst i en vlogg!:)

Svar: Okey, tack! :)
Caroline

Datum: 2013-05-01 | Tid: 21:53:35



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: