Psyk...

Hej igen! Kom ut hit till stugen för några timmar sen! Så jag packade upp och sedan gick vi över till min moster som bor i en stuga brevid! Lite senare skulle jag, syrran och våran kusin ta bilden för att åka ut och plocka blommor tills imorgon! Så åkte vi in på en väg och kom ner till ett hus, där stod det en gammal gubbe som va blek och hade kritvitt hår! Så vevar vi ner rutan...
 
Vi: - Hej, ursäkta! Men går det en väg ner här?
Gubben: - Ja, det gör det!
Vi: - Okej, kan man fortsätta köra?
Gubben: - Nej det är min tomt!
Vi: - Okej ursäkta, då har vi kört fel!
Gubben: - Det säger alla tjuvar som kör hit!
Vi: - Vii är inga tjuvar! Du kan inte mena allvar..!
 
Så fortsätter vi be om ursäkt för att vi kört fel! Och vad gör han då? Jo han ställer sig mitt i vägen så vi inte kan köra där ifrån, så tar han upp mobilen och fotar oss!! Fatta paniken! Värdens äckligaste gubbe.. Psykiskt störd eller något! Det har seriöst aldrig hänt något läskigare i mitt liv! Vet att det kanske låter töntigt men om det hade varit du som var där så hade du också blivit rädd! Synd att man inte kunde filma det så ni kunde fått se hur äckigt det var! Säger en sak, jag ska aldrig mer vara i närheten av det stället igen!
 
När vi kommit hem så gjorde jag inte så mycket! Softade såklart♥ 
Men jag måste lägga mig nu! Har mycket att hinna med imorgon! så jag lär kanske inte blogga någonting imorgon men annars bloggar jag på lördag!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: