Lite om helgen + min dag

Hej på er! Det blev inget bloggande igår eftersom jag kom hem ganska sent på kvällen! På bilden över så ser ni utsikten från där jag bodde i Hönö! Det hände inte så jättemycket i helgen! Vi var ju där eftersom min lillebror hade fotbollscup (Ö-bollen)! Kan berätta att jag spräckte min iphone både framsidan och baksidan! 
Det har inte varit så jättebra väder! Det ahr varit ganska mulet och blåst en del, i söndags regnade det väldigt mycket! Elfsborg (Min brors lag) åkte ut i semi men dom kämpade bra! 
Idag runt halv ett så åkte jag in till stan för att träffa Ellen! Vi flummade mest runt men man lever la livet medans man kan..?! Jag köpte inte så mycket idag, jag hade inte så mycket pengar! Men jag köpte en glass och nutella! Kände för att piffa upp min frukost lite, så vi får la se vad det blir imorgon! 
Nu hade jag tänkt lägga mig i soffan och vila en stund! Ni får gärna skriva med mig!
Kik: carrowliine
Snapchat: carrowliine
 




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: