Fler bilder

Hej på er! Hade bara tänkt göra ett snabbt inlägg eftersom jag måste packa ihop allt som ska med till Öckerö! Jag kommer ta med min dator så att jag ska kunna blogga under helgen. Men jag har börjat fota ganska mycket och som ni vet så har bloggen varit ganska tråkig eftersom jag aldrig lägger upp bilder! Det kommer bli mycket fler bilder i fortsättningen, ska försöka med minst en bild i varje inlägg (förutom om det är ett snabbt inlägg och om jag är stressad)
Idag är det verkligen inget roligt väder! Här regnar det och blåser! Men det var la det jag ville säga! Det kommer kanske ett inlägg senare, annars skriver jag ett när jag är framme i Öckerö/Hönö!
Ni får ha det så bra så hörs vi senare!
Puss
 

 
 
 
 
 




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: