Torsdags

Hej på er, jag har helt glömt av bloggen de senaste dagarna men nu ska jag försöka komma igång igen! Jag tänkte berätta lite om min torsdag. Under dagen gjorde jag inte så mycket men lite senare på eftermiddagen så åkte jag in till stan! Jag och min syster gick och åt sen gick vi bara runt eftersom jag väntade på Ellen och Cassandra hade ingen att gå med! Lite senare kom Ellen och vi fortsatte att gå runt! Sen träffade jag Mathias och så gick vi runt i stan med hans kompisar! Jag lyssnade inte så mycket på Ulrik så det blev inga bilder heller! Men sen på kvällen så gick det typ inga bussar men vi väntade på en som gick runt 12! Ellen åkte hem lite tidigare! Jag och min syster åkte till Sjöbo för att fixa en sak, sen upptäckte vi att det inte gick någon buss tillbaka så vi fick gå! Sen när vi gått en bit så såg vi att det gick en buss från ett annat ställe! Vi stannade och åkte med den till södra, Vi missade första bussen som gick hem till oss, men det stod att det skulle komma en till efter! Men kom den bussen?
- Nej! 
Det slutade men att vi fick ta en taxi hem, så vi betalade 400 kr!
Vi kom hem vid 2! Tog en nattmacka och sen la jag mig!
 
 




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: