Torsdag

 
Hej på er! Jag vaknade vid halv 7 idag eftersom jag skulle skjutsa min syster till hennes jobb, på cykel! 
Men det blev bara att jag åkte med och hon skjutsade mig, så jag sedan fick cykla hem! Så jobbigt eftersom benen fortfarande var trötta! Så när jag kom hem så slängde jag in mina jeans i tvätten och la mig i soffan! Jag har nyss plockat bort en fästing från min axel, usch säger jag bara! Lite senare så ska jag till stan med Ellen, det är ju torsdags kväll och Ulrik Munther sjunger där idag♥ Jag ska såklart försöka fota en del som kommer upp på bloggen ikväll eller imorgon! Men om jag glömmer av att fota så får ni inte bli sura! Men nu ska jag gå ut och plocka av jordgubbarna från landet! Ni får ha det så bra!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: