Tandläkaren och en massa myspys i stugan

Hej igen! Det va ett tag sedan jag verkligen la ner tid på bloggen och det beror på att jag hållit på med en ny bloggdesign (igen). Jag tröttnar jättefort på mina designer så kände för att göra en ny. Men den är nästan klar, ska bara fixa med headern och lite sånt innan jag lägger in den här! Och ja, jag ska börja fota mer till mina inlägg!
 •
Men igår gick jag upp ganska tidigt eftersom jag skulle med mamma till jobbet en snabbis innan jag skulle till tandläkaren. Hos tandläkaren gick det la bra. Sen när jag kom tillbaka till stugan så blev det mest myspys innan jag gick och la mig och kollade på film! Och jag fick tillbaka mitt busskort igår också! Så har alla skyllt på mig för att det va borta men NEJ, det va precis som jag sa.. Att min bror tappat bort det! 
Nu tänkte jag göra klart designen, vi får se om jag lägger in den här idag! Vi hörs senare!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: