Ingen dator = Inget bloggande

Hej på er! Igår var jag först på kalas hos min farmor och sen åkte jag direkt till stan för att gå på t-kvällen, därför har jag inte bloggat något! I stan mötte jag Ellen och Isabell som jag var med hela kvällen! Lite senare träffade jag Mathias! När jag kom hem runt 1 tiden så gick jag direkt och la mig! Har aldrig varit så trött efter en t-kväll förr!
 
Idag vaknade jag vid 12! Jag gick upp, åt och sen gick jag ut och solade. Idag har det varit riktigt fint väder! 25 grader i skuggan och minst 30 i solen! Lite senare kom mamma, pappa och Calle hem för att hämta mig och Cassandra! Vi åkte ut till stugan igen och där har jag mest luffat runt resten av dagen! Nu hade jag tänkt kolla på någon film och kanske kolla några bloggar innan jag lägger mig! Ni får ha det bäst så hörs vi imorgon om inte annat!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: