Dop, bröllop och godis

 
Hej på er! Förlåt för att jag inte lagt tid på bloggen det senaste, har varit så trött och bara slöat hela dagarna. Men nu är det ändring på det! Igår runt halv 10 gick jag upp eftersom jag skulle på dop! Vi åte hem från stugan för att göra oss iordning och sen åkte vi till dopet! Det var dubbel dop. När det var färdigt så blev det heöt plötsligt bröllop! Nästan ingen av dom som var i kyrkan visste om att dom skulle gifta sig också, så då blev det ett dubbel bröllop också! Efter det gick vi ner till församlingshemmet för att äta! Lite senare när vi kom till stugan igen så satte jag mig borta vid min mosters stuga som ligger brevid våran! Så kommer hon ut med lite godis, muuumsigt! Men vi hörs senare!
 
 




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: