Skärp dig Caroline

Hej igen och FÖRLÅT! Har ingen insperation och då är det riktigt svårt att blogga. Vädret idag suger och det får bli en sån här ''Mys, kolla film kväll'' Vet bara inte vad jag ska kolla på.. Kanske får ta och kolla klart Pretty little liars eller något! Jag kom precis hem från stan och la mig precis i sängen för att lyssna på musik! Justin Bieber såklart!! Igår skulle jag igentligen städat mitt rum men jag orkade seriöst inte det, så jag rensade mitt smink och sedan la mig i sängen för att skriva med kompisar. Eftersom jag håller på att starta om mitt liv så tänkte jag börja skriva lite om det också + att jag ska lägga in ''Dagens citat'' på bloggen! Kanske ska be mamma klippa mig idag med, mitt hår är såååå slitet, funderar på att toppa det lite och kanske klippa upp! Men som sagt, ska skärpa mig och börja bry mig om bloggen mer! Ni får ha det så himla bäst nu så hörs vi senare!!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: