Påfyllning i lagret♥

Äntligen är du här! 
 
 
 
Anledningen till varför jag har denna är för att min syster snodde min Justin Bieber parfym och gjorde slut på den, vi bestämde att hon skulle köpa en VS till mig eftersom det är mer i den + att den är billigare.
 
Hon bad sin kompis Fanny att köpa några åt henne eftersom hon skulle utomlands! På flygplatsen kostade en body mist 105:- !  
 
Jag valde Love spell eftersom jag visste vad den luktade och ah, vet såklart många fler som luktar gott och som jag ska köpa men jag måste vänta på min månadspeng först!
Hon är skyldig mig några fler parfymer men dom får jag la någon annan gång! Gå gärna in och läs hennes blogg, som du hittar HÄR!
Vi hörs lite senare! Ha det bäst♥




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: