Fredag

Hej på er! Jag bloggade inte igår och det berodde på att jag hade sån huvudvärk efter skolan som inte gick över. Idag var vi på djurparken med skolan, inte speciellt roligt att gå runt där inne men vi hade la ändå ganska kul! 
 
Jag, Ellen, Matilda och Nicole hittade en sån där kärra mitt i djurparken så vi tog den (inte för att vi fick eller så..) men i alla fall, vi körde runt varandra i den och sen när jag låg i den så drog dom upp mig för världens brantaste backe och sen ringde några av våra kompisar och bad oss komma och då skulle dom dra ner mig igen... Det va så brant så dom nästan tappade kärran, hjärtattacken man får..!!
 
Efter vi varit på djurparken så hoppade jag, Matilda och Ellen av i stan. När jag kom hem sen så la jag mig i min säng och sov en stund! Har aldrig varit så trött på dagen förr. Men nu är jag pigg!
 
Ikväll blir det nog någon film och sen kanske jag ska skypa lite med några så får vi la se vad som händer sen. 
Men ha det så bra så hörs vi imorgon!♥
 




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: