Första dagen i skolan

Hej på er! Jag bloggade inte så mycket igår eftersom jag fixade lite till skolan och så. 
Idag gick jag upp 6 på morgonen eftersom jag skulle hinna äta frukost innan jag skulle till bussen kvart över 7. Vi har mest softat i skolan idag. På morgonen hade vi lite info och sen skulle vi skriva en låt och sjunga den inför klassen, sjukt pinsamt men det gick väll tillslut. Sen efter det gick alla 8or till matsalen för att köra Quiz. Efter det slutade vi! 
 
Nu sitter jag här hemma framför datorn och lyssnar på Justin Bieber♥
Denna låten är jättegammal men jag älskar den! Hittade den första versionen som inte är så lätt att hitta längre, i alla fall jag som inte är bra på att hitta den!
 
Imorgon i skolan ska vi först spela brännboll och sen ska vi ta skolfoto och då kommer man nog se jättebra ut när man är helt röd i ansiktet o allt... Sen på eftermiddagen så ska jag till tandläkarn innan jag tar bussen hem igen!
 
På fredag ska vi till djurparken, jippihuuu va roligt..! Ne skoja bara men det är gött att bara chilla där med sina vänner så det blir la najs!
Vi får se om jag bloggar mer idag, eftersom skolan har börjat och allt sånt så är det svårt att hinna med! Men ha det så bra så hörs vi väll!♥♥




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: