20 dagars - Dag 1

 Detta är dock en bild från 2a augusti bara för att hon inte var inne när jag skulle fota henne! Hon heter i alla fall Nova! Har 4 katter men detta är min egna! För er som undrar vad som hänt med hennes öra så kan jag bara säga att hon fick någon slags inflammation eller något som kallas ''blod öra'' sjukt namn men hennes öra svullnade upp och det var sjukt läskigt att gosa med henne för man trodde att örat skulle sprängas! Synd att jag inte har några bilder från det för då hade jag kunnat visa! Men vi åkte till veterinären och det var ingen fara. Nu ser hennes öra ganska annorlunda ut, det har åkt ihop, det gör inte mig något att det ser ut så för det gör henne bara speciell! Jag ska kolla klart på en film och sen ska jag sova, vi hörs imorgon!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: