Veckan

Hej på er! Det blev inget inlägg igår pga att jag skulle göra en del saker! När jag väl hade tid så ringde telefonen och jag pratade ganska länge. Sen somnade jag bara.
 
Men jag kan börja att prata om måndagen! Det finns inte så mycket att säga, men jag va i skolan och bara längtade till konserten. I tisdags så var jag i skolan. Det hände inte sådär jätte mycket. Efter skolan så åkte jag in till stan för jag skulle köpa nya jeans. 
 
 Detta var dom jag köpte:
 
 
''Dr Denim''
Dom kostade 399:- på face
 
 
 
Sen sprang jag in på H&M en snabbis och kollade runt lite.
 
Då köpte jag denna parfymen:
 
 
''La Rive - Sweet Rose''
Den kostade 40:- 
 
 
Lite senare så träffade jag Ellen i stan och vi gick en stund. 
Jag köpte 3 paket tuggummi.
Efter vi gått i stan så skulle jag då till min moster för att slinga mitt hår.
Av henne så fick jag en lite senare present och då fick jag 2 paket med slingmedel och så fick jag detta:
 
 
 
 
I denna asken finns världesn godaste godisar/tabletter
Vet inte vart den kommer ifrån men när jag hittar den så ska jag köpa miljoner!
 
 
 
Mina 2 prudukter som jag beställt på nätet kom hem på tisdagen också. 
 
Detta beställde jag:
 
 
''Victoria's Secret - Pure Seduction''
Den luktar sjukt gott! Den luktar godis men andå väldigt fräscht! 
Så den rekommenderar jag!
Den kostade 99:- på nordicfeel
 
 
 
''Justin Bieber - Girlfriend''
Den luktar också väldigt gott!
Den kostade 199:- på nordicfeel
 
 
På onsdag morgon så vaknade jag vid halv 5 för att göra mig iordning. Halv 6 åkte vi mot stationen.
Vid 6 tiden så tog vi tåget mot Herrljuga för att sedan byta tåg till Stockholm. På tåget åt vi frukost och softade med musik osv. När vi kom fram till Stockholm så tog vi tunnelbanan till Gullmarsplan. Där ifrån gick vi till Globen. När vi kom dit så kom det två beliebers och pratade med oss. Ganska roligt att man typ kan prata med vem som helst om vad som helst när man är belieber! Vi gick och tog våra platser i kön och sen satt vi la där... 
Det bästa var att man fick gå ur kön i ca 30 minuter utan att någon fick ta våran plats.
Det var ganska kallt så vi fick gå och köpa filtar. Efter några timmar så kom det en kille som skulle spela för alla ''Beliebers''. Han vill bli artist och det va ganska kul när han kom dit för han spelade och alla sjöng med! 
Klicka här för att gilla hans facebook sida!
 
Jag köpte en snapback innan konserten för jag hade lovar mig själv att köpa någonting!
Denna käpte jag:
 
 
Ful bild men vafan jag är cool!♥
 
När vi väl suttit där i ca 7 timmar så fick vi äntligen gå in i globen!
Eftersom vi hade parkett så fick vi ta våra platser och sätta oss på golvet. Detta var ganska jobbigt eftersom man fick världens minsta plats att sitta på. Om man skulle ställa sig för att dra upp byxorna eller någonting så hoppade alla närmare för att komma längre fram. Inte speciellt lätt att sätta sig ner sen. 
Det jobbigaste var ju att man inte fick stå.. Man va tvungen att sitta ner!
När förbandet kom så fick man ju såklart stå!
Förbandet kom efter typ en timmes väntande ''The Fooo'' Riktigt snygga killar och dom är as bra! Jag tror att dom kommer kunna bli riktigt stora! 
Klicka här för att komma till deras youtube kanal!
 
När ''The Fooo'' var klara så tog det typ en timma till innan JUSTIN kom!
Flera personer svimmade under tiden vi väntade på Justin! Förstår det eftersom att alla hade trängt ihop sig för att komma så långt fram som möjligt! Vakterna typ matade oss med vatten som om vi var fågelungar! Det skickades vatten hela tiden. Om man inte hade fått vatten så hade jag helt klart svimmat av värmen. 
När Justin kom in med sina stora vingar så trodde jag att jag skulle dö! Jag grät så sjukt mycket och kunde inte få stopp på det! Min ända tanke var ''Jag ser honom på riktigt'' Jag har fortfarande inte förstått att jag har sett min allra största idol! 
 
 
Jag grät i sort sätt hela konserten!
Måste bara berätta en sak!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Typ i mitten av konserten så åkte han ut på en sak (VET INTE VAD DET HETER) över golden och parkettplatserna. Då när han åkte typ över mig så kollade han ner och han kollade rakt in i mina ögon! Just då, den känslan av att VÄRLDENS snyggaste kille kollar på en.. HERREGUD, vilken känsla!
När konserten var slut så grät jag skit mycket eftersom jag förstod att jag var tvungen att lämna honom!
 
Vi tog nattbuss hem! Efter en timma så stannade vi på donken och åt. Jag åt 6 nuggets och pommes!
Jag sov nästan hela vägen hem till Borås. Jag var hemma vid 5 på morgonen så jag gick och la mig direkt när jag kom hem! 
 
Jag vaknade 15.00 på torsdagen och la mig vid tv:n! Där låg jag nästan hela dagen eftersom jag var så trött. 
Vid 18.00 började jag öva till spanska provet! jag övade på det tills jag skulle lägga mig!
 
På fredagen så missade jag och syrran bussen till skolan så vi fick ta bussen in till stan för att sedan ta bussen till skolan. När vi kom in till stan så stannade vi på donken och åt frukost medans vi väntade på bussen.
Dagen gick ganska fort, spanska provet gick la sådär men om det inte gå bra så får det la bli omprov då!
 
 Detta inlägget blev ganska långt men jag måste sova nu, ska upp tidigt imorgon eftersom jag ska med och kolla när min bror spelar fotboll!
Bloggar mer imorgon!
 
Puss
 
 
 

 

 
 

Postat av Anonym

omg älskar dig och din blogg du är så fin <3
skulle göra allt för att se ut som dig<3

Svar: Tack så mycket!<3
Caroline

Datum: 2013-04-27 | Tid: 21:45:35
Postat av Anonym

har du gjort din design själv?<3

Svar: Typ inte! Eftersom detta bara är en tillfällig så har jag tagit blogg.se's design och gjort om den lite snabbt i den nya (designeditor)<3
Caroline

Datum: 2013-04-28 | Tid: 11:35:23



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: