Söndag

Hej på er! Idag har jag varit i Tidaholm och kollat på min bror som spelat fotboll! Det var la ganska drygt enligt mig eftersom jag inte direkt tycker om att kolla på fotboll! Dom åkte ut i semi så jag kom hem för en stund sen! När jag kom hem så blev det thai mat jaoooo! Men i alla fall, i Tidaholm köpte jag en vit tjocktröja som det står ''I ♥ JUSTIN'' på och på baksidan så är det en bild på Justin! Den kostade 350:- ! Lägger upp bild på den imorgon! Ville köpt fler saker men det får duga med denna! 
 
Ska försöka hinna klart med designen under denna veckan också!
''Dagens Klipp'' kommer ut om en stund!
Imorgon kanske det kommer upp fler bilder från min födelsedag också (Om syrran kan föra över dom)
 
Vi hörs senare!
Puss




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: