helgen•födelsedag•måndag•tisdag

Hej på er! Jag tänkte berätta lite om vad som hände i helgen och på min födelsedag osv..
I lördags så städade jag ganska mycket eftersom jag skulle ha kalas på söndagen. Jag bakade nutellatårtor också. Så F*CKING gott! I söndags när jag fyllde år så fick jag 2 100 kr och en biljett till Justin Bieber's konsert i Stockholm på onsdag.
Vilket betyder att jag åker från Borås vid 6.00. Är ledig från skolan onsdag och torsdag. Eftersom jag har några prov denna veckan så har jag lite att öva på.
Skulle haft musikprov på onsdag men jag ska prata med min lärare imorgon och se om jag kan flytta fram det. På fredag har jag spanska prov så det blir mycket övning på det. Idag har dagen gått ganska fort.
Efter skolan så hade jag utvecklingssamtal och det gick ganska bra där. När jag kom hem så satte jag mig vid datorn med nutellatårta. 
Imorgon efter skolan så ska jag drain till stan för att köpa nya jeans och sen ska mamma plocka upp mig och vi ska till min moster och slinga mitt hår. 
 
Nästa vecka så börjar jag videoblogga här och det kommer upp ''Veckans klipp'' och ''Dagens Outfit'' och lite annat.
I söndags så vad jag och syrran ute och fotade lite så det kanske kommer upp några bilder imorgon om vi hinner lägga över dom! 
 
På torsdag kommer det upp en video från konserten också.
Kanske lägger upp videon på min reaktion när jag får biljetten.. men det är inte säkert eftersom jag började lipa och det är pinsamt. 
 
Ska sova nu!!
Fler inlägg imorgon!

Puss




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: