FREDAG

Tjobreeeeee alla godingar där ute! Jag är sämst på att blogga, jag vet! Men har inget att skriva om. Idag har jag varit i skolan.. TRÅKIGT!!!! Matte, no, lunch, mentorstid och idrott. På idrotten idag så hade vi höjdhopp. Kände mig jätte dålig även om jag inte direkt rev någon gång. 
 
Idag efter skolan så har jag städat mitt rum eftersom jag fyller år på söndag.
Nu sitter jag med pizza och musik. Lever livet liksom! Lite senare ska jag nog måla naglarna och skypa lite.
I morgon blir det mer städning och sedan ska jag baka tårtor. NUTELLATÅRTAAA! Godaste tårtan ever!
På söndag efter kalaset så ''kanske'' jag ska slinga håret igen. Det blir nog ganska många slingor denna gången. 
Imorgon kanske det kommer upp några bilder också. Bloggen ser ganska tråkig ut just nu. Jag kanske ändrar lite i designen också om jag har tid. 
Hoppas verkligen att min förkylning går över snart. Blir förkyld hela tiden och jag orkar inte med det mer.
 
Ni som inte har så mycket att göra kan ju:
 
Snapchata mig: carrowliine
Kika mig: carrowliine
Följa mig på instagram: caroliinepetersson (FÖLJER ALLA TILLBAKA)
Fråga på ask: Klicka här (Svarar 100% sant på alla frågor förutom dom frågorna som är oseriösa osv!)
 
Jag ska försöka klämma in ''dagens outfit'' snart också!
 
Vi ses imorgon!
Puss




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: